Vrienden van v.v. Heeg

Lid worden:

Om ook lid te worden van de Vrienden van v.v. Heeg kunt u het aanmeldformulier invullen.

Nieuws november 2023:

Beste leden,

Traditiegetrouw willen we jullie natuurlijk eerst weer hartelijk bedanken voor de steun die we het afgelopen jaar van jullie hebben gekregen, helemaal super!

En we hebben fantastisch nieuws, want het gaat erg goed met de Vrienden van v.v. Heeg. We hebben heel veel nieuwe leden gekregen, we zitten nu op maar liefst 115 leden! Daarnaast is onze staf uitgebreid met een nieuw lid, we verwelkomen Jetze Wijnja. Hij zorgt voor extra verjonging en energie in onze bestaande ‘jeugdige’ staf, nogmaals welkom Jetze!

Wat is er de afgelopen tijd veel gebeurd bij de v.v. Heeg. Als het gaat om verandering, dan is het wel onze nieuwe kantine. Na een lange voorbereiding is het gelukt om in iets meer dan een jaar een prachtige nieuw ‘Trefpunt’ neer te zetten. Een unieke prestatie van heel veel vrijwilligers en betrokken ondernemers!

Ook wij als Vrienden van v.v. Heeg hebben niet stilgezeten en het volgende dit jaar al aan bijgedragen.

• Een nieuwe TV
  • Bijdrage aan het nieuwe interieur
  • Bijdrage bestrating
  • Bijdrage sponsorgroep

In de nieuwe kantine hoort natuurlijk ook een nieuw bord! Een prachtig magnetisch bord met als blikvanger ons schitterende logo! Mocht u nu ook lid willen worden, dan kunt u zich aanmelden via het inschrijfformulier wat te verkrijgen is achter de bar of via onderstaand mailadres.

vvvh.jpg

Namens de Vrienden van v.v. Heeg,

Jelger Bles
Hille Grondsma
Jetze Wijnja

Algemene info

De Vrienden van v.v. Heeg bestaat uit enthousiaste leden, donateurs of voetballiefhebbers die jaarlijks een bijdrage geven van  € 45,- De Vrienden van v.v. Heeg is een hele belangrijke financiële ondersteuner van onze vereniging. Met het  gespaarde geld wordt er jaarlijks materiaal aangeschaft die een meerwaarde hebben voor v.v. Heeg. Met name de jeugdafdeling heeft veel prioriteit, want de jeugd heeft de toekomst! Zo zijn er bijdragen geweest voor nieuwe doelen, netten en veel klein materiaal voor de jeugd. Daarnaast zijn er ook bijdragen in het belang voor alle leden. Zo is er onlangs nog een bijdrage voor een zitmaaier gedaan. De Vrienden van v.v. Heeg is dus van essentieel belang en onze club kan niet zonder!

Als trouw lid wordt er jaarlijks voor u een gezellige avond georganiseerd in de kantine met daarbij een bekende gastspreker uit de voetballerij o.i.d. Verder ontvangt u na afloop van het seizoen een overzicht van alle bijdragen van de Vrienden van v.v. Heeg, zodat u weet wat er met het geld gedaan wordt.

Voor verdere informatie:

Jelger Bles

Hille Grondsma

Jetze Wijnja

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!