Sponsorgroep

Sinds de start van het seizoen 2018/2019 beschikt de Voetbalvereniging Heeg over een sponsorgroep welke de rol van hoofdsponsor heeft overgenomen.

Op dit moment bestaat de sponsorgroep uit:

-          Veenstra Fritom

-          Vrienden van v.v. Heeg

Voormalig hoofdsponsor Veenstra Fritom, welke onlangs haar 90 jarig jubileum vierde, blijft onze vereniging ondersteunen middels een plaats in de sponsorgroep. De wereldwijd opererende logistiek dienstverlener houdt zich met 110 eenheden bezig met binnenlandse distributie, Eurogroupage, en warehousing.

Het tweede lid van de Sponsorgroep zijn de Vrienden van v.v. Heeg. De Vrienden van v.v. Heeg bestaat uit enthousiaste leden, donateurs of voetballiefhebbers die jaarlijks een bijdrage geven van  € 45,-. Met het gespaarde geld wordt de vereniging jaarlijks op diverse manieren ondersteund.

De reclame-uiting van deze leden wordt op prominente plaatsen langs het veld, op de accommodatie, in de kantine en digitaal vermeld.

Lid worden?
Informeer naar de mogelijkheden via [email protected]l of bel bestuurslid sponsoring Haiko Veenstra (06-42591533).