Contributies

Niet-spelende leden € 50,-
Noodleden (beperkt aantal wedstrijden) € 85,-
-

Contributies zijn op jaarbasis en worden halfjaarlijks automatisch geïncasseerd.
Het verenigingsjaar van de V.V. Heeg loopt van 1 juli tot 30 juni van elk jaar.
Opzeggingen dienen voor 1 juli bij de club binnen te zijn.
Wanneer een lid tussentijds wil stoppen blijft de contributie verschuldigd tot einde verenigingsjaar.
Contributiebetaling op nota is niet mogelijk. Leden die twee maanden of meer betalingsachterstand hebben worden uitgesloten van het spelen van wedstrijden en van hen wordt ook de (digitale) spelerspas ingenomen.

Energietoeslag seizoen 2022/2023
Bij de betaling van de 2e helft van de contributie voor het seizoen 2022/2023 wordt per lid € 5,- extra geïncasseerd vanwege de fors gestegen energielasten.
Op de Algemene Ledenvergadering van 11 november j.l. is dit besluit vastgesteld.

Kledingfonds:
Voetbalshirts hoeven niet door de leden te worden gekocht maar worden door de club verstrekt.
Broekjes en kousen kunnen via de club (senioren / jeugd) worden aangeschaft.
Alle spelende leden betalen een halfjaarlijkse bijdrage van € 5,00 voor het kledingfonds.
Deze bijdrage wordt automatisch geïncasseerd.

Donateurs
Donateurs betalen bij voorkeur minimaal € 12,50 per jaar.  Donateurs hebben geen toegang tot de ledenvergadering.
Nieuwe donateurs zijn van harte welkom en kunnen hun bijdrage overmaken naar bankrekening NL42RABO0326104666.