Info/Organisatie

unnamed.gif

OHH is een Samengestelde Jeugd Opleiding (SJO) van de verenigingen v.v. Oudega, v.v. HJSC en v.v. Heeg. De spelers zijn lid van één van deze drie verenigingen.

Vanaf het seizoen 2014/2015 is er bij de jeugdteams een intensieve samenwerking met de jeugd van Oudega/HJSC.  In eerste instantie alleen bij de A en B junioren en het meisjesteam.

Vanaf 2016 zijn alle jeugdteams samengevoegd in een SJO (Samenwerkende Jeugd Organisatie). Dus van de F pupillen (JO8) tot en met de A junioren (JO19) voetbalt iedereen onder de vlag van de SJO Oudega/HJSC/Heeg (OHH). Vanaf de E pupillen (JO10) zullen de meeste teams gemengd zijn met kinderen uit de verschillende dorpen, de thuiswedstrijden en trainingen zijn vaak ook verdeeld over de velden van de drie clubs. De JO8 en JO9 teams trainen en spelen hun thuiswedstrijden in eigen dorp en zijn niet gemengde teams.

Meer dan 200 kinderen voetballen bij OHH en zijn ook in een eigen tenue gestoken. Het blauwe broekje en de bordeaux rode kousen en het bordeaux rode shirt met blauwe accenten is prachtig en uniek in de noordelijke regio in Nederland. Dit is ook mede mogelijk gemaakt door veel plaatselijke bedrijven die graag met hun bedrijfsnaam op de shirts willen staan.

Kijk op de site van OHH voor meer info over o.a. de teams:

www.stohh.nl
Organisatie:
Klik hier voor de contactpersonen.

Wedstrijdsecretariaat:
Heeg:

Hinke Visser
[email protected] | 06-18842455

HJSC:
Rohald Boonstra
[email protected] | 06-20146394

Oudega:
Aede Piet Hoekstra
[email protected] | 06-51557990

Thuiswedstrijden:
Vanaf augustus 2021 zijn de thuiswedstrijden als volgt verdeeld:

Heeg:
O.H.H. JO8-2 | O.H.H. JO9-2 | O.H.H. JO10-2 | O.H.H. JO11-1 | O.H.H. JO14-1 | O.H.H. JO15-1 | O.H.H. JO17-3 | O.H.H. JO17-2

HJSC:
O.H.H. JO8-1 | O.H.H. JO11-2 | O.H.H. JO13-2 | O.H.H. JO17-1

Oudega:
O.H.H. JO9-1 | O.H.H. JO10-1 | O.H.H. JO13-1 | O.H.H. JO19-1

Klik hier voor het volledige wedstrijdprogramma.

Trainingsschema in Heeg:

Klik hier voor het volledige trainingsschema in Heeg.