Aanmelden als lid

Wilt u lid worden bij onze club?
Vul het onderstaande inschrijfformulier in, en lever het in bij Hinke Visser (senioren) of Hidde Huitema (pupillen en junioren).

U kunt het formulier uitprinten, invullen en inleveren, maar ook openen/downloaden, invullen en dan via een e-mail opsturen naar;  [email protected]  (Senioren: - Hinke Visser) of [email protected] (Jeugd: - Hidde Huitema).
Nieuwe leden van 11 jaar of ouder dienen ook een digitale pasfoto mee te sturen. Deze foto wordt gebruikt voor de digtale spelerspas.

Lees voordat u het formulier invult ook de volgende pagina's door:

Contributies

Kledingfonds

Gedragscodes

verige informatie

Afmelden: Afmelden voor trainingen en wedstrijden dienen tot een minimum beperkt te blijven. Uiteraard kan het voorkomen dat je door ziekte, werk of studie niet kunt komen; in dergelijke gevallen dien je je zo spoedig mogelijk en tijdig af te melden bij de trainer en/of de leider. Afwezigheid zonder zich af te melden, moet beslist voorkomen worden, immers je teamleden worden hierdoor vaak onnodig benadeeld. Afmelden voor een training doe je bij je trainer en afmelden voor een wedstrijd (voor donderdagavond 19.00 uur) bij je leider.

Vervoer: Voor het vervoer naar de uitwedstrijden wordt, bij de jeugd, een beroep gedaan op de medewerking van de ouders. De leiders zullen in principe aan het begin van het seizoen een vervoerschema opstellen. Indien de gevraagde/aangewezen ouder(s) verhinderd zijn dienen zij zelf voor een vervanger te zorgen. Bij de senioren wordt het vervoer onderling geregeld.

Afgelastingen:
Informatie over afgelastingen kan worden verkregen via:
-De website www.vvheeg.nl
- Via de leider van het team

Als er geen algehele afgelastingen zijn kan het voorkomen dat er plaatselijk een of meerdere wedstrijden worden afgelast. Bij twijfel over het al dan niet doorgaan van wedstrijden vanwege de weersomstandigheden, kun je informeren bij je leider of kijken op onze website

Boetes:
Boetes die door de KNVB worden opgelegd nadat een speler een gele of rode kaart heeft gekregen zullen, zowel bij de junioren als de senioren, via de penningmeester aan de betreffende speler worden doorbelast. Bij uitblijven van deze betaling zal de digitale spelerspas worden ingenomen en kan de speler niet meer aan activiteiten van de vereniging deelnemen.